Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Master of Sushi. Meer weten? Ontdek meer
amber
14 jun 2026 om 21:12
altijd goed en hele aardige bezorger!
Patricia
30 mei 2026 om 21:50
Elke keer weer een feestje die heerlijke pokebowls
Paulien
24 mei 2026 om 21:09
Alles prima en smaak was super
Sasina
17 mei 2026 om 20:48
Geweldige plek en heerlijk gegeten. Hele aardige bezorger!
Marjolein
13 mei 2026 om 19:10
Overheerlijke sushi! Belde netjes dat het iets later zou komen, maakte ons niks uit. We hebben genoten en gaan vaker bestellen.
Lisa
29 apr 2026 om 18:48
was heerlijk! :)
Deeba
6 apr 2026 om 21:43
Alles was precies zoals ik had verwacht
Joris
1 apr 2026 om 20:21
prima sushi
merel
27 mrt 2026 om 20:01
Super lekkere sushi
Tijmen
25 mrt 2026 om 19:41
bedankt, erg lekker!
Willem
20 mrt 2026 om 22:04
Sushi was zoals altijd heerlijk, ik bestel sushi alleen nog maar hier.